Visualització de contingut web

Consulta de Dades de Defunció INFOREG

El Ministeri de Justícia proporciona el servei de Consulta de Dades de Defunció INFOREG.

Per a realitzar una consulta a aquest servei seran necessaris les següents dades del ciutadà:

Nom, Primer Cognom, Segon Apellido i Data de fet registral, (Si no es coneix la data de fet registral es pot indicar la data actual de la consulta), indicar sí el ciutadà a consultar té o no segon cognom i un dels següents grups de dades:

  • Grup I: Documentació del ciutadà.
  • Grup II: Població en la qual va tindre lloc el naixement i data de naixement.
  • Grup III: Registre civil, Tom i Pàgina en els quals està registrat el naixement.  

Aquest servei proporciona la següent informació en relació a l a defunció del ciutadà consultat:

  • Dades del fet registral.
  • Data en la qual va tindre lloc la defunció.
  • Població en la qual va tindre lloc la defunció.
  • País en el qual va tindre lloc la defunció.
  • Dades registrals.
  • Codi del registre civil.
  • Tom del registre.
  • Pàgina.
  • Sexe.
  • Data de naixement.
  • Data en la qual s'envia la resposta a la consulta realitzada.

 

IMPORTANT: Només es podrà obtindre informació sobre inscripcions realitzades a partir de l'any 1950.

IMPORTANT: Des de l'any 2009 estan informatitzats tots els RRCC principals (431) i el RC Central. Posteriorment, es va abordar la informatització dels Registres Civils delegats (Jutjats de pau).

En aquest projecte d'informatització estan informatitzats (treballant amb l'aplicació Inforeg) 3.155 Jutjats de pau, d'un total de 7.677.

El termini estimatiu de finalització i inclusió de tots els jutjats de pau era finals de 2013, si bé és una dada orientativa ja que molts registres Civils (els més xicotets) no s'han informatitzat.

 

Pot consultar la següent documentació per a obtindre més informació del servici:

 Contrato Integración WS_SERVICIOS_CONSULTA_DEFUNCION_MINISTERIO_JUSTICIA

 Códigos de error SOAPFAULT_SCSP

 Ejemplo_Consulta_Defuncion.zip

 Ejemplo_Consulta_Defuncion_Asincrono.zip

Per a interaccionar amb la Plataforma i consumir estos servicis consulte els apartats relatius a Protocol d'Actuació i Com usar la plataforma.

Per a sol·licitar l'accés als dits servicis haurà d'omplir el següent formulari, firmar-ho digitalment pel titular de l'òrgan sol·licitant i enviar-ho a formularios_interoperabilidad@gva.es.

Verificar la validació de firma d'esta sol·licitud en https://valide.redsara.es/valide/

 Formulari Sol·licitud Accés

 Plantilla Procediments Administratius

S'inclou a continuació documentació addicional del servici:

 REGISTROS CIVILES INFORMATIZADOS