Visualització de contingut web
Consulta de Subsistència d'Administradors
El Consell General del Notariat ofereix el servei de Consulta de Subsistència d'Administradors , que permet comprovar l'estat del nomenament d'un administrador en una societat, si actualment està vigent o bé, hi ha hagut algun cessament o renúncia d'aquest.
La consulta es realitzarà mitjançant les dades identificatives de l'escriptura pública de nomenament:
- Notario.
- Notaria.
- Número de protocol.
- Número de protocol bis.
- Data d'autorització.
El servei de consulta pot retornar diferents respostes:
- Protocol inexistent: Número de protocol invàlid.
- Protocol no relatiu a una escriptura de nomenament: Escriptura amb número de protocol vàlid però que no conté cap acte jurídic de nomenament de càrrec.
- Protocol sense dades completes relatives a l'Administració de la societat: Societat on el seu document de constitució de societat ha sigut signat amb anterioritat a la de recollida d'aquesta informació en l'índex únic informatitzat el que impossibilita donar informació completa de l'estat de l'administració de la societat.
- Administració sense canvis posteriors: No hi ha constància de cap nou document de cessament, renúncia o nou atorgament posterior al consultat relacionat amb l'escriptura de constitució de societat d'aquest. Es proporcionaran en la resposta les dades del nomenament consultat.
- Administració amb canvis posteriors: Hai constància d'un o diversos nous documents de cessament, renúncia o nou atorgament posterior al consultat relacionat amb l'escriptura de constitució de societat d'aquest. Es proporcionaran en la resposta les dades del nomenament consultat i les dades dels documents que apliquen canvis sobre el consultat.
En l'Índex Únic Informatitzat solament es recullen les dades relatives als nomenaments de càrrecs (tipus i subjecte) des de l'1 de Febrer de 2014. |
Per a realitzar una consulta a aquest servei serà necessari indicar les següents dades referents a l'escriptura de nomenament:
- Dades de l'escriptura.
- Codi del notari.
- Codi de la notaria.
- Número de protocol de l'escriptura.
- Número de Bis del protocol.
- Data d'autorització de l'escriptura.
Aquest servei proporciona la següent informació:
- Dades dels protocols de constitució.
- Dades dels protocols.
- Codi del notari.
- Codi de la notaria.
- Número de protocol de l'escriptura.
- Número de Bis del protocol.
- Data d'autorització de l'escriptura.
- Dades de les operacions del protocol.
- Acte jurídic.
- Descripció acte jurídic.
- Dades dels administradors.
- Dades de la societat.
- Estat administració.
- Dades dels documents relacionats.
- Dades del document.
- Codi del notari.
- Codi de la notaria.
- Número de protocol de l'escriptura.
- Número de Bis del protocol.
- Data d'autorització de l'escriptura.
- Dades de les operacions del document.
- Acte jurídic.
- Descripció acte jurídic.
- Dades dels administradors.
- Dades de la societat.
Pot consultar la següent documentació per a obtindre més informació del servici:
Diseño contrato integración WS CONSULTA SUBSISTENCIA ADMINISTRADORES SOCIEDAD
Códigos de error SOAPFAULT_SCSP
EjemploConsultaAdministradores
Documentació annexa a estos servicis:
Per a interaccionar amb la Plataforma i consumir estos servicis consulte l'apartat relatiu a Com usar la plataforma.
Per a sol·licitar l'accés als dits servicis haurà d'omplir el següent formulari, firmar-ho digitalment pel titular de l'òrgan sol·licitant i enviar-ho a formularios_interoperabilidad@gva.es.
Verificar la validació de firma d'esta sol·licitud en https://valide.redsara.es/valide/