Visualització de contingut web

Consulta de Subsistència d'Administradors

El Consell General del Notariat ofereix el servei de Consulta de Subsistència d'Administradors , que permet comprovar l'estat del nomenament d'un administrador en una societat, si actualment està vigent o bé, hi ha hagut algun cessament o renúncia d'aquest.

La consulta es realitzarà mitjançant les dades identificatives de l'escriptura pública de nomenament:

  • Notario.
  • Notaria.
  • Número de protocol.
  • Número de protocol bis.
  • Data d'autorització.

El servei de consulta pot retornar diferents respostes:

  • Protocol inexistent: Número de protocol invàlid.
  • Protocol no relatiu a una escriptura de nomenament: Escriptura amb número de protocol vàlid però que no conté cap acte jurídic de nomenament de càrrec.
  • Protocol sense dades completes relatives a l'Administració de la societat: Societat on el seu document de constitució de societat ha sigut signat amb anterioritat a la de recollida d'aquesta informació en l'índex únic informatitzat el que impossibilita donar informació completa de l'estat de l'administració de la societat.
  • Administració sense canvis posteriors: No hi ha constància de cap nou document de cessament, renúncia o nou atorgament posterior al consultat relacionat amb l'escriptura de constitució de societat d'aquest. Es proporcionaran en la resposta les dades del nomenament consultat.
  • Administració amb canvis posteriors: Hai constància d'un o diversos nous documents de cessament, renúncia o nou atorgament posterior al consultat relacionat amb l'escriptura de constitució de societat d'aquest. Es proporcionaran en la resposta les dades del nomenament consultat i les dades dels documents que apliquen canvis sobre el consultat.
En l'Índex Únic Informatitzat solament es recullen les dades relatives als nomenaments de càrrecs (tipus i subjecte) des de l'1 de Febrer de 2014.

 

Per a realitzar una consulta a aquest servei serà necessari indicar les següents dades referents a l'escriptura de nomenament:

  • Dades de l'escriptura.
  • Codi del notari.
  • Codi de la notaria.
  • Número de protocol de l'escriptura.
  • Número de Bis del protocol.
  • Data d'autorització de l'escriptura.

Aquest servei proporciona la següent informació:

  • Dades dels protocols de constitució.
  • Dades dels protocols.
  • Codi del notari.
  • Codi de la notaria.
  • Número de protocol de l'escriptura.
  • Número de Bis del protocol.
  • Data d'autorització de l'escriptura.
  • Dades de les operacions del protocol.
  • Acte jurídic.
  • Descripció acte jurídic.
  • Dades dels administradors.
  • Dades de la societat.
  • Estat administració.
  • Dades dels documents relacionats.
  • Dades del document.
  • Codi del notari.
  • Codi de la notaria.
  • Número de protocol de l'escriptura.
  • Número de Bis del protocol.
  • Data d'autorització de l'escriptura.
  • Dades de les operacions del document.
  • Acte jurídic.
  • Descripció acte jurídic.
  • Dades dels administradors.
  • Dades de la societat.

 

Pot consultar la següent documentació per a obtindre més informació del servici:

 Diseño contrato integración WS CONSULTA SUBSISTENCIA ADMINISTRADORES SOCIEDAD

 Códigos de error SOAPFAULT_SCSP

 EjemploConsultaAdministradores

 

Documentació annexa a estos servicis:

 Codificacion paises y territorios

 Listado actos

Per a interaccionar amb la Plataforma i consumir estos servicis consulte l'apartat relatiu a Com usar la plataforma.

Per a sol·licitar l'accés als dits servicis haurà d'omplir el següent formulari, firmar-ho digitalment pel titular de l'òrgan sol·licitant i enviar-ho a formularios_interoperabilidad@gva.es.

Verificar la validació de firma d'esta sol·licitud en https://valide.redsara.es/valide/

 Formulari Sol·licitud Accés

 Plantilla Procediments Administratius

 Plantilla exclusiva notaris (Completar Ámbit: Comunitat, Organisme o Ministeri, Dades de Contacte, Estat i Sistema, aquestes últimes segons valors en llegenda dreta la plantilla)